Saknar dig

Vet knappt vad jag ska göra...saknar dig så himla mycket,och du vet vem du är.
Jag önska att allt var som vanligt,jag önska att du inte missuppfattade saker,som du gjorde,att du förstod att jag talade sanning.
Jag ångrar vilken människa jag var,gav ingen space,fick mig att tro att jag ägde dig. Men det gjorde jag inte,och hur dum i huvudet fick jag vara att tro de ?
Jag har ändrat på mig nu,stärkt mitt självförtroende,givit space,och vart sådär lagom , inte extremt.
Jag ångrar hur jag var.
Om du läser det här,så vill jag bara säga förlåt.
Och att det inte var så som du trodde,önska bara du trodde mig.
Och förlåt för hur jag var förut,men jag har utvecklats mycket dom senaste månederna.
Jag borde inte få skuldkänslor,de va inte mitt fel,men allt bara kommer. Allt...
Du tror att jag bara tänker på vissa saker,men det gör jag faktiskt inte,och jag tror du vet innerst inne att jag inte är sån.


/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0