Nyår

2011 ?
Hur fort gick egentligen 2010....
Jaja,kan inte äns förstå att det är första januari idag,och att vi glider in på en vårtermin i skolan.
Jaja,hur var eran nyårsafton? Jag var hos min pappa,vi åt tre rätters,skjöt raketer och bara myste !
Var verkligen jätte mysigt och roligt.
Dagen idag har jag bara tagit det lugnt,alltså en riktig slapp dag.
Har inga direkta nyårslöften i år, men jag hoppas 2011 blir ett grymt år,2010 sög !
2010 hände verkligen det värsta jag varit med om,jag blev dumpad....
Ingen kan förstå hur de är,om man inte varit om det själv. Så 2011 ska bli bra !
Imorgon åker jag hem till mamma,kanske träffar Amanda på måndag,och julia på tisdag. Vi får se.
Puss !
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0