Tillbaka :*

Hej bloggen !
Hej sugig uppdatering, har faktiskt en anledning, har inte hunnit med, efter jag var med Julia, åkte jag till bästa Amanda och sov hos henne i två nätter, va sjukt kul! Drogade Solsidan, skämde ut oss, jaa det vart en hel del skratt faktiskt, som alltid ;)
Har inte hänt så mycket idag, bakade kärleksmums och chokladbollar och fikade med familjen typ, haha rolig dag ?
Nej men, har fixat i rummet och lite sånt, behövdes verkligen.
Imorgon tror jag att jag ska vakna lite skapligt och åka till stan eller något, känner att jag verkligen måste handla lite nya kläder! På kvällen åker jag till pappa troligen.
Annars då ? Sitter och pratar med Elina babe på msn, smsar med lite roligt folk och lyssnar på världens bästa musik dvs rise against, dead by april, red, staind och bring me the horizon, nice !
Jaja, ska lägga mig i sängen och se på CSI MIAMI nu, ha det bäst, bloggar mer senare :* !
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0