The uninvited

Hej !
Hej dålig uppdatering, iallfall, är med världens bästa Julia !
Har precis sätt på "The uninvited" Den var så sjukt bra ! men ändå lite konstig i slutet.
Men alla måste ändå se den !
Jag och julia har tjockat i oss godis och choklad mousse ikväll, ojoj
Så himla gott haha, imorgon drar jag till Amanda och sover där, i någon dag vet inte hur länge, men blir nice!
Nej men nu ska jag och Julia kolla på CSI, är beroende av det, grym serie !
Byter samtalsämne lite nu, men innan julia kom var jag och min familj inne på ikano en sväng, fick med mig ett par svarta vanliga leggins och ett halsband med mig hem, Tack mamma !
Visar imorgon.
Men vi hörs mer imorgon , pussar !
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0