Sötnosar

Hej läsare !
Bloggade ingenting, jag vet..:( men kom hem ganska sent, sen behövde jag plugga.
Men iallfall igår så träffade jag min älskade Amanda, vi tog en fika på stan och kolla runt lite i affärerna, flummade runt och hade det sjukt kul!
Annars idag har det vart en helt vanlig skol dag, tråkigt som bara fasen men aa...
Imorgon kommer det bli asnice, engelska lektion och sen ska min klass måla om vårat uppehållsrum, så inga lektioner på hela dagen , hur gött ?!
Sen på kvällen så har min klass anordnat ett disco för 4-9, så blir disco på kvällen sen, och sen sover jag hon min söta Emma i linghem ! :)
Tror det kommer bli jätte bra, kameran hänger med så det blir mycket bilder !
Nu ska jag gå och plugga lite engelska, men här får ni lite bilder på mig och amanda, allt helt oseriöst !
Bjuder... haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gal1 snygga! <3

2011-02-17 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0