Skolan tar kål på mig

Hej !
Känner att jag behöver blogga lite grann nu, skolan började ju som sagt i måndags igen, och skolan tar redan livet av mig. Vi har haft genomgång i kemin till provet om en vecka, fattade ingenting kan jag ju säga.
Jaja iallfall, åkte hem direkt efter skolan, lagade mat osv. Just nu sitter jag framför datorn och ska straxt börja med en skol uppsats som ska va inlämnad på fredag,känner mig skapligt stressad eftersom den uppsatsen ger betyg i både so och svenska.
Iallafall, ska duscha , raka benen osv, ska till simhallen med skolan imorgon , HATA. Men senare ska jag träna boxing, mycket roligare!
Efteråt blir det nog en sväng på stan. På fredag blir det mer träning med Amanda,åker och simmar i några timmar. Blir nice !
Jag beställde faktiskt ett löshår från tradera, förra veckan. Gillar egentligen inte det här med löshår, men fick det för typ 20 spänn?! tog det direkt, fick hem det idag, och det passade faktiskt bra :)
Kommer inte använda det varje dag oså, men någon gång ibland.
Shiet nu blev det ett lågnt inlägg, men aa, lägger straxt upp några bilder från min prao!
Puss
/s

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejhej :) måste bara fråga, vart kommer du ifrån? ^_^

2011-02-08 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0