Jag hatar att jag älskar dig

Hej på er !
Kom precis hem från Julia och en snabbis på stan med familjen. Mår inte alls bra idag , har drömt massor i natt , drömmen fick mig att påminna mig om än massa, jag önska bara att man kunde få en person att försvinna från äns liv sådär direkt så man slapp känna smärtan varje dag och komma över allt, jag kan inte det, jag förstår inte hur jag ska lyckas, varför är det så svårt att släppa någon och sluta älska någon ?!
Jaja, var som sagt hemma hos Julia igår, vi myste framför tv'n och spelade än massa xbox 360.
Det vart altså än mysig hemma kväll men chips och dipp. Tog tåget till stan sen, mamma hämtade upp mig där och vi åkte till ikano , kollade runt lite, åt där och köpte lite godis tills ikväll.
Ikväll blir det filmkväll med familjen med god mat och godis.
Bloggar mer ikvälll
/s

Kommentarer
Postat av: Linda

Fett fin du e :3

2011-02-06 @ 03:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0