Grattis min bästa vän ! 15 årrr !

Idag fyller världens finaste vän år ! Julia Pettersson fyller 15 idag !
Grattis bästa vän , hoppas din dag blir bäst !
Love ya !
Min dag :

Japp, som jag sa igår så har jag haft friluftsdag idag, är helt slut nu.
Började 9.15 i simhallen, badade , och gjorde simtest, ryggsim och livräddning osv.
Var hemskt, men överlevde !
Drog till mjärdevi sen och körde box och gympa pass, ruligt !
Slutade vid 4 och åkte hem direkt, har inte gjort så mycket mer, fixat bara och pratat med älsklingen Julia i telefon!
Jaja, bloggar sen !
Puss
/s

Kommentarer
Postat av: julia

2011-02-12 @ 15:41:58
Postat av: julia

AWWWWWW TAAAAAAAAAAAAAAACK! :D vilken gullig bild btw :D taack älskling! :*<333333

2011-02-12 @ 15:44:15
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/?tmp=09181458

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0