Välkommen hem Sabina !

Bild i repris ,för ett tag sedan!
Holloj mina läsare!
Kan väll börja med att säga välkommen hem till mig själv,lång skoldag ända till klockan fyra.
Klockan är straxt efter 5 nu och jag har vart hemma ett ganska bra tag nu,jag ligger i min säng med datorn och smsar med älsklings Jonatan <3
Jag tror faktiskt jag ska gå ut en sväng och försöka hitta något roligt att fotografera, egentligen har jag ingen tid,men hallå ? ska skolan få ta upp exakt ALLT ?
Jaja,vid klockan sex ska jag börja laga mat så får väll resa mig och gå ut nu,jag får blogga mer senare.
Vet inte när,för jag har en matte läxa som behöver göras också tyvär!
Jaja vi hörs senare!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0