Thai mat

Hej igen !
Har just fått i mig lite thai mat och nu är jag propp mätt !
Jonatan kommer snart ju,så håller på och fixar i ordning just nu. Ska åka och hämta älsklingen vid busshålls platsen om en halv timme ungefär.
Kommer bli mysigt att få träffa honom igen ! När jag tittar ut genom fönstret ser jag verkligen hur mycket höst det har blivit. Alla björkars löv är gula och oranga! Shit vad fort allt har gått,måste säga att jag saknar värmen och alla lediga dagar med bad,kompisar , skratt och god mat!
Aja,ska sluta deppa nu haha, ska fortsätta att fixa mig. Vet inte hur bloggandet ser ut över dagen,vi får se :) Annars bloggar jag senare ikväll, puss!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0