Shuu

Haha jag verkligen ÄLSKAR den här bilden!
Våra riktiga personligheter!
Hej iallfall !
Har haft en lång dag i skolan idag till klockan fyra. Hade dans sista lektionen,stack sedan ner till stan , laddade på pengar på min mobil och köpte ett par nya simpla jeans. Behövdes verkligen ! alla har jag växit ifrån och nu när det blir kallare och kallare.
Kom hem någon gång vid halv sju och åt pizza med familjen,mums på det!
Just nu håller jag på och bakar tigerkaka till morgondagen.
Väntar iallfall på att den ska bli klar nu och efter det ska jag hoppa in i duschen,fixa för imorgon och sen fixa engelska läxan.
Bloggar kanske mer sen,om jag hinner på kommer bild på jeansen också.
Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0