RUBRIK

Foto : Jag Modell : Lillasyster Sanica
hej på er!
Sitter här vid datorn och njuter av att kunna vara uppe länge en söndags kväll,lyssnar på underbar musik och kollar runt på internet. Jag kan säga att det inte är lätt att sitta brevid en enorm toblerone kartong, väldigt frästande haha,jaja iallfall,ska straxt packa om väskan,lägga fram mjukis kläder till morgon dagen och sånna grejer. Det är alltså orientering imorgon, man springer själv på tid imorgon och betygen sätts från det här också,lite nervös är jag eftersom jag inte är speciellt bra på det,men det ska förmodligen gå bra tihi.
Nej jag får blogga mer imorgon,ska fixa lite nu,prata med älsklingen och kanske se någon film.
Btw jag fotade lite förut,ni får se bilderna imorgon kanske, är inte riktigt klar med den,ska fota om och sånt.
Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0