Missing In Maryland

hallo bloggläsare !
Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på det underbara bandet Missing in Maryland.
Idag vaknade jag ca halv ett,vart lite längre än vad jag trodde tihi,dagen har mest spenderats framför tv'n med biologi boken upp slagen framför näsan på än. Men jag börjar känna att jag kan det mesta nu.
Känner mig lite bättre idag,är fortfarande genom förkyld,men tänkte gå till skolan imorgon ändå,dels för att det är prov som jag inte vill missa och vi slutar klockan 12.
Älsklingen kommer hem till mig imorgon efter skolan,vi får se vad vi hittar på,men det kommer bli awsome. Har saknat den bebisen grymt mycket.
Ska hjälpa mamma med lite mat nu (Hamburgare) MUMS!
Och sen återgå till biologi boken,och vila lite.
Bloggar mer senare
Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0