Min favorit bebis har åkt hem :(

Hallå jag saknar honom redan ?!
Hatar när han åker hem,och så saknar man killen redan så man dör! :(
Ae gud.
Klockan är halv 11 nu,jag har fixat i ordning mig,ska väll faktiskt snart sova,har tråkigt,finns absolut ingenting att göra. Idag har jag och älsklingen bara slappat,vi har sätt film (Grown ups) Den var väldigt bra!
Vi har ätit hamburgare och pommes och tjockat lite godis. Hihihi.
Myst och pratat och bara haft det helt underbart!
Imorgon är det söndag,och helgen är slut redan,jag hatar att helger går så fort!
Imorgon måste jag iallfall baka,eftersom jag håller i fikat till personalrummet den här veckan.
Så ja,imorgon kommer jag försöka sova länge,sen baka och sen byta från pappa till mamma.
Asså wierd inlägg,jag vet men aa. Ointressant också för den delen.
Nej nu ska jag ringa min pojkvän och säga natti och sen sova!
Hörs imorgon,godnatt!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0