Make up store

Godkväll alla mina läsare!
Har precis kollat klart på idol för tillfället och sitter just nu framför datorn,jag kollar runt lite på internet och framför allt på make up store's hemsida,jag är nämligen sugen på att gå en smink kurs där.
Men jag tror inte att jag ska boka ännu,utan önska mig det i födelsedagspresent :)
Jag är inte sådär jätte duktig på att sminka mig,så skulle verkligen vara kul,att få reda på vilka färger man passar i och sånt,ett plus är jag att man får ta produkter för det priset kursen kostade också,och det är sjuuukt bra!
Då skulle jag nog välja en foundation och ett läppstift,har hört att dom grejerna är väldigt bra !
Men vad gör jag annars då ? Jo lyssnar på musik, är genom förkyld och kan knappt andas och lite sånt,trevligt värre ?
Imorgon ska jag iallfall ta en lååång sovmorgon,och verkligen vila. Och plugga biologi.
Blir nog en skön slapp dag för mig.
Men nu ska jag smsa med älsklingen och fixa med lite annat.
Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0