Love you baby

Hej på er !
Jag har kommit hem från älsklingen nu, och jag hade väldigt roligt och mysigt hos honom både igår och idag,
Vi kollade på eclipse och myste och massa annat roligt,vi vart dock trötta ganska fort och somna haha <3
Imorse vakna vi vid klockan tio,Jonatan duscha och jag fixa mig och vid 12 kom gäster till honom,vi fikade och han fick sina presenter. Han vart väldigt glad för min present och det är jag glad över,hans paket innehöll en tshirt.
Mamma kom och hämta mig vid klockan kvart i 3 och vi kollade på Toy Story 3 haha,men den var riktigt bra !:D
Bloggar mer sen!
Måste packa upp min enroma väska och packa om till skolan imorgon!
Helgen gick fort igen,längtar redan tills nästa helg är inte så taggad inför en skolvecka igen.
Jaja,puss på er!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0