Love love love

Bjuder på en sommrig bild,bara för att jag saknar sommaren!
Hej på er !
Hem kommen från skolan nu,har suttit framför tv'n ett tag och bara tagit det lugnt. Fick tillbaka 2 prov idag,faktiskt väldigt bra resultat,jag är nöjd!
Imorgon är det äntligen fredag,så himla skönt med helg. Ikväll ska jag inte göra något speciellt utan det vanliga,fixa inför imorgon och duscha och lite sånna grejer, plugga lite spanksa glosor också.
Imorgon har jag två altrernativ att välja på,att träffa en släkting eller träffa bebis Jonatan. Vet inte hur det blir än riktigt,synd att man bor så långt ifrån varandra,bussarna och tågen går ju inte direkt i den tiden man vill :(
Världens tråkigaste inlägg,sry. Känner att jag har noll insperation till vad jag ska blogga om,tips ?
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0