House

Shuuluu !
Haha , har precis blivit klar med det mesta av so'n och just nu sitter jag i min säng och myser och smsar med min älskling. Vid klockan nio ska jag och mamma roa oss framför tv'n och kolla på house,alltså det är sååå bra,jag har följt det jätte länge ^^
Något som jag oroar mig för imorgon är en del av so provet. När det är min tur att hålla mitt tal och få så många som möjligt att hålla med mig,mitt ämne är nämligen avfallshantering,avlopp osv. Hur kul är det ?
Jaja,jag ska göra mitt bästa och det är ju det som är poängen med hela grejen,och hur man argumenterar i gruppen. Väldigt intressant inlägg när jag håller på och pratar om mitt prov hela tiden, efter den här veckan då kommer allt roligt tillbaka hah!
Nej nu ska jag fixa lite inför imorgon,ta på mysiga sov kläder och sånt och sen smsa med VÄRLDENS BÄSTA POJKVÄN JONATAN <3 Han är verkligen bäst,ni skulle bara veta!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0