Dans träning

Godmorgon !
Sovit gott? Jag har sovit gott,men drömde väääldigt cp i natt hihi.
Ligger nu och lyssnar på dunka dunka musik för att göra mig lite piggare,dagen börjar med ett danspass,så jag är pepp på det !
Slutar halv 3 någon gång idag troja,vet inte riktigt när jag kan blogga igen. Men framåt kvällen skulle jag gissa på. Ikväll blir det en hemma kväll med familj troligen,har iallfall ingenting planerat.
Hoppas inte cykeln förstörs idag också,har en så snäll pappa som kom och fixade det där åt mig igår!
Men nu ska jag fixa det sista med packning och sånt,men ha det bäst så hörs vi senare!
/S

Kommentarer
Postat av: Kjell

hur orkar du va pepp inför dansen? jag hataaaar den, anna är så dryg också, hon tänker bara på sig själv:s

kramis

2010-09-10 @ 07:21:04
URL: http://malinweek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0