Bläh

Håller på att förändra min fotoblogg lite just nu,med header och sånt. Här är headern,vääääldigt förminskad. Vad tycker ni om den ?

Godkväll!
Jag är väldigt depp på att det är skola imorgon,OCH jag måste offra en liten del av min sovmorgon,bara för att jag håller i personal fikat,ja men yippie !
Jaja,jag överlever. Den här veckan kommer nog uppdateringen vara lite nere,har tusen förhör och läxor plus att behöva baka varje dag,ja så ligger det till,men ska försöka komma med inlägg så ofta jag kan.
Just nu sitter jag i min säng och bloggar och redigerar lite bilder. Ska försöka satsa sten hårt med fotandet nu.
Väskan är färdig packad,jag är klar och ja allt är klart inför imorgon.
Men ni får ha en bra kväll,nu ska jag sova.
Hörs troligen imorgon kväll!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0