Always LOVE

Godkväll hörrni!
Klockan är halv tio och tiden bara försvinner. Min skoldag har vart bra,men lite stressig och sådär. Efter skolan gick jag till café gränden tillsammans med Emma och Malin,vi skulle plugga ,vart inte så mycket plugg utan mest snack haha. Så innan jag somnar så ska jag läsa ett par sidor i so boken!
Iallfall,mötte upp Jonatan efter det,vi åkte hem till mig ,pratade , hade damp och myste massor.
Älskar dig så himla mycket!
Åhh vill så gärna foot! gud jag blir galen,aja i helgen om det blir lite finare väder ska jag passa på!
Nu måste jag plugga och sen sova, så det här får bli ända inlägget idag,hemskt ledsen för det men har vart mycket idag,blir mer uppdatering imorgon.
Pösss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0