<3

Jag är glad att mitt hjärta kände såhär för dig!
Jag är glad att jag litade på mitt hjärta och inte gick än annan väg,jag vet att det skulle blivit ett helvete om jag inte hade gjort det.
Jag är så himla glad att det blev som det blev,av att jag litade på mig själv så vart mitt liv underbart. Jag träffade dig
Jonatan Karl Bergström Karlsson. Och jag är glad att mina känslor var som dom var,för nu kunde jag känna mig älskad,veta att min pojkvän aldrig skulle ljuga,utnyttja mig på något sätt eller dumpa mig eller såra mig.
Jag känner verkligen att det är något speciellt mellan oss,varje gång jag ser dig,så känns det som första gången,
när hjärtat slår snabbare,hoppar över slag, man blir skakig och nervös.
Jag älskar dig så himla mycket,och jag är så lycklig att det är vi. Kan vara mig själv med dig,jag behöver inte låtsas vara någon annan ,jag behöver inte sminka mig för att du ska tycka jag är fin. Du säger till och med att jag är sötare utan, naaaw <3
Du säger att jag är söt,och att du älskar mig när jag har mina dålig dagar,du kan verkligen göra mina dagar ljusa igen älskling,av ett ända litet ord kan du det. Ingen annan kan det,förutom du.
Tack Jonatan !
ÄLSKAR DIG MER ÄN NÅGOT <3

Vi har snart 1 och ett halvt år tillsammans,och den tiden har vart den bästa i hela mitt 14 åriga liv <3
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0