Tillbaka !

Julia och jag får stå för den vackra bilden den här gången haha :)
Ja nu är jag tillbaka !
Har vart lite skönt utan att blogga men har ändå saknat det lite,men tiden räcker som sagt inte till.
Har legat sjuk hela den här veckan med feber osv, inte kul!
Mår bättre idag,så imorgon ska jag till skolan, desutom fyller jag ju år !
Om bloggningen blir lite dålig så beror det antagligen på att jag blir firad och gäster kommer och sånt.
Men jag visar såklart upp grejer efter helgen :)
Ointressant inlägg men ville bara säga att bloggpausen är över och att jag kommer blogga så ofta jag hinner med nu.
Ska iallfall till affären med min mamma straxt så nu måste jag gå.
Ha det bra, puss och kram
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0