Söndag kväll

Hej på er !
Hoppas ni har det bra,jag har det bra,jag har just kommit ut från en lååång varm dusch!
Mycket skönt,ska smörja in mig och sen krypa ner i sängen om smsa men älsklingen.
Dagen då..vi var som sagt vid farfars grav,tände lite ljus och sånt,sjukt kallt var det ! Känns ovanligt kallt för att bara vara oktober ?
Jaja,efter det åkte vi till coop och handlade lite grann,och sen åkte vi hem och åt.
Känna jobbigt med att det är skola imorgon,bläh. Men att veta att det är sista veckan innan lovet peppar mig något! Har iallfall sovmorgon imorgon så det är skönt !
Nu ska jag göra i ordning mig för sängen,slänger kanske in något inlägg senare vi får se,annars hörs vi imorgon!
Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0