RUBRIK

Gammal bild!
Bildtorka gånger 47358738, ush ush
Hej på er!
Hoppas ni mår bra,helgen är redan slut! gud vad fort det har fått,det går för fort. Ska berätta lite om min helg eftersom jag inte hunnit blogga något.
I fredags fyllde jag år,vi åt god mat och jag fick pengar och en fjärrkontroll till min kamera, på lördagen kom älsklingen hit och jag fick en jätte fin tröja av honom , tack älskling ! Släktningar kom och jag fick lite godis och ännu mer pengar,på kvällen sov älsklingen över och vi såg på filmen "Case 39" Har lagt upp trailer och sånt för några veckor sedan men kan göra det igen,filmen var väldigt bra!
Idag har jag vart i tornby,kollat runt lite,köpte dock ingenting :)
Har några bilder från igår,ska ladda över dom och så bloggar jag senare igen , puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0