Min fredag

Som jag sa i inlägget innan tänkte jag blogga om min fredag, helt vanlig skoldag till klockan halv tre, begav mig bort till stan,träffade julle bulle en stund. Vid klockan 4 kom Jonatan till stan och vi åkte hem till mig direkt.
Så ikväll har jag och Jonatan :
Lagat mat,mysit (efter att inte träffats på en hel vecka :( ) , ätit godis,pratat om allting.
Det har vart en jätte rolig kväll tillsammans med Jonatan måste jag säga. Älsklingen åkte hem vid kvart i åtta. Sen dess har jag suttit i min säng,proppat i mig godis och sätt på film. Jag såg en film som hette " Frozen" Tänkte berätta mer om den i ett "Filmtips inlägg" så småning om.
Men den var helt okej,men lite lite seg.
Jaja,nu ska jag prata med älsklingen,och lite senare ringa honom. Sen ska jag nog gå och lägga mig.
Pöss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0