Men gå och dö eller något :(

Hihi gullig bild på Jonatan :$
Halloj på er !
Bloggningen kom igång sent idag,kan säga att jag kom hem vid åtta det var därför. Efter skolan gick jag till en grej,vill hellst inte nämna det i bloggen,efter det gick jag och familjen och åt på steves, kyckling filé och klyftpotatis,mums!
Ko hem iallfall hem vid 8,gick och duscha direkt och nu sitter jag här framför datorn,pratar med älsklingen på msn,fixar inför imorgon, smsar med emma och har ganska tråkigt :(
jaja,ska typ sova snart,ska upp sjukt tidigt imorgon och jag vill inte dö...
Imorgon ska jag träffa älskade Jonatan ,äntligen. Ska bli jätte mysigt och kul :)
Puss
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0