Jag är den lyckligaste på jorden <3

Jag har funnit personen i mitt liv.
Det här är personen jag kan dela allt med, smärta,sorg,gladhet,galenhet,romantik och verkligen ALLT.
Jag skulle inte vara någonting utan dig,jag behöver dig för att kunna leva.
Du finns där ,till 100 % ,varje dag som går. Varje gång jag är ledsen,säger du att du älskar mig,som gör att hela min dag lyses upp.
Du är magi Jonatan,förstår inte hur man kan vara en sån underbar person som du,som kan sprida än sån glädje,från dig till mig. Hur du varje gång vi sätts under 1 och ett halv år fått mig att tappa andan,av känslomässiga saker. JAG ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET. Jag vill vara med dig för evigt. Jag älskar verkligen dig på riktigt,och jag skämms inte över att tänka på framtiden,jag mår bra med dig. Jag älskar dig,och står vid din sida för evigt. Puss och kram !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0