Godnatt :)

ojoj här ser man drågad ut....
Hej på er ! Har just kommit ut från duschen , så håller på och torkar mitt hår just nu. Att få mitt hår torrt är INTE lätt. Det tar väldigt lång tid! Jaja, tänkte sätta på filmen nu,lägga mig under täcket och äta godis och bara njuta.
Och efter det tänkte jag sova. Så betyget för filmen kommer imorgon någon gång. Har ganska fullt upp imorgon, ska till stan med mamma en snabbis,sen va med älsklingen och sen kommer några släktningar på fika. Så ja,fullt upp helt enkelt. Men betyget kommer som sagt imorgon. Ha det så jätte bra nu,så hörs vi imorgon!
Puss och kram
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 20:08:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0