Ghingis

Hej blogg läsare.
Det här blir ett tråkigt och bildlöst inlägg!
Har precis kommit hem från stan nu, jag tillbringade natten hos Jonatan,väl behövt kan jag säga!
Vi pratade om allt och han fick mig att må bättre.
Mamma kom och hämtade mig vid 12 tiden och åkte till skopunkten.
Köpte ett par skor,visar sen!
Jag frågade om prao plats där,men tyvär var inte chefen där så nu måste jag åka tillbaka dit imorgon förmiddag -.-
Iallfall,nu är jag hemma och ska straxt äta något och senare mot kvällen ska mamma,mattias jag och lillasyster gå ut på Ghingis och äta,ska bli jätte mysigt !
Jag bloggar mer senare, nu närmar sig resan till Ullared,jag längtar! det är så himla mycket jag behöver handla!
Jag är shopping beroende :(
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0