Bildbrist

Världens bildbrist har jag,hur många gånger har jag inte visat den här bilden liksom ?
Hur som hellst,tillbringade min eftermiddag i pingstkyrkan och sjöng 2 verser på heal the world,det gick bra och var riktigt roligt. Ikväll har jag mysit med familjen,vi har ätit potatisgratäng och fläskfilé.
Och just nu ligger jag framför datorn med en stor fet godis skål vid sidan av mig,ja det gillas!
Ska straxt hoppa in i duschen och göra mig lite fräsh, sen ska jag se en film som heter "Wild target" Kan lägga upp trailer och sånt snart.
Det var allt för mig , puss och kram
/S

Kommentarer
Postat av: julia

JAG VILL HA GODIS! :o <3

2010-10-02 @ 22:22:21
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0