vad jag gjorde ikväll

Är den här bilden fin på mig och Julia eller ? JAAAA.....
Haha jaja, igår spenderade jag alltså kvällen med Julia Pettersson,hon och jag är stora spel nördar. Vi satt iallfall och spelade "Kane and Lynch" Jävligt kul,spela roll om man suger...
Vi hade en feting godispåse,så vi proppade i oss lite sånt också.
Imorse gick vi upp halv åtta pga Julia skulle till öppet hus, och nu sitter jag i ödelandet hemma hos pappa.
Ska ut och fotografera lite under dagen tror jag,
Antagligen kommer Julia döda mig för den här bilden,men aa puss på dig med Julia :)
Desutom är min msn hel knäpp,kan inte logga in ?
Ahhhhg

Kommentarer
Postat av: julia

men heeeejjj va fin den va.. hahah vafan :(

bäst är vi <3

2010-11-27 @ 12:40:56
URL: http://juulliaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0