Självförtroende

Mitt dåliga självförtroende förstörde mycket! Men från och med nu,ska jag inte låta det dåliga styra över mig. Jag tänker inte känna mig dålig,ful,äcklig eller ovärd längre,det är slut med sånt. Från och med nu,ska jag skita i alla ord,alla bilder. För det finns bara du och jag. Jag vet innerst inne,jag är inte ful eller äcklig. Jag är inte någon dålig människa,jag är bara sån som glömmer bort sig själv. Men nu tänker jag bli starkare,övervinna mitt dåliga självförtroende och faktiskt känna mig bra. Jonatans ord fick mig att tänka om,och jag är glad att jag åkte dit den kvällen när det var jobbigt,utan den där pratstunden vi hade skulle det förmodligen blivit lika dant,varje dag året om. Mitt dåliga självförtroende kom från min barndom,all mobbning osv. Men jag måste glömma det nu,gå vidare. Även om det är svårt..men jag vet att jag har stöd,från min underbara familj,min fina pojkvän,och min underbara vän Julia. Allting kommer ordna sig,jag är inte rädd längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0