Jag känner mig kvar glömd

Hej bloggen !
Förlåt jag orkade verkligen inte att blogga igår,jag gick och la mig istället.
Kvällen med Julia var jätte bra och rolig !
Jackass var grym,vi såg den i 3D , dom gjorde väldigt sjuka och roliga saker som gjorde att både jag och Julia skrattade så vi dog,hihi. Men jag rekomenderar den här filmen starkt!
Fick även min HTC i fredags och jag är mer än nöjd! Man kan göra mycket olika saker på mobilen,och den är häftig och riktigt bra!
Idag är det iallfal söndag ,vilket betyder FARS DAG , Pappa kommer och hämtar oss om ca 1 timme och då ska vi åka till stan och äta på någon resturang för att fira honom lite!
Ska bli riktigt mysigt!
Jaja,hoppas ni har haft en jätte bra helg iallfall,det har jag. Ikväll måste jag plugga som en idiot,imorgon har jag fysikprov :(
Bloggar mer senare, puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0