Fredag kväll

Hej på er !
Hade en sjukt nice kväll igår med bebisen Jonatan!
Vi var som sagt på bio och såg på "Due Date" Filmen var otroligt bra,och både jag och Jonatan satt och skrattade,verkligen min och älsklingens humor! Jag rekomenaderar iallfall den filmen starkt,det hände saker hela tiden, överaskande saker och gahh super bra film helt enkelt!
Efter bion gick jag och jonatan till resecentrum och tog tåget hem.
Sen sov jag där och pappa kom och hämta mig vid klockan 3.
Hela den här dagen har gått super fort,klockan är redan 6. Just nu sitter jag iallfall och lyssnar på musik och ska straxt gå och äta, ikväll ska jag ta det lugnt,prata med människor på msn/skype och titta på film och trycka i mig mitt godis! Gött.
Jaja,gå och kolla på Due date iallfall ! ni kommer älska filmen! Bloggar mer senare,pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0