Fix och trix

Hej igen !
Håller på för fullt här nu inför imorgon,skriver ner allt jag behöver köpa osv,kan säga att listan håller på att bli väldigt lång,men jag har ändå lovat mig själv att inte handla upp ALLA mina pengar!
Vad hade jag tänkt att köpa då ? Jo först och främst tänkte jag hitta en snygg vinterjacka, lite mysiga stickade tröjor,knästrumpor,underkläder. Skönhetsprodukter (Nytt puder,hårspray,torr schampoo, volym puder, värmesskydd osv) En del julklappar hade jag tänkt att köpa också!
Men jag längtar riktigt mycket,det ända jag hoppas på är att jag slipper köa hur länge som hellst utanför i minus grader :(
Jaja,ska börja packa lite tills ikväll nu och sen äta lite lunch,sen blir det som sagt att dra sig mot skopunkten!
Bloggar lite senare,ha det bäst!
/S

Kommentarer
Postat av: jenniepennie

hahah jag ääääälskar ullared, bästa :D

2010-11-01 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0