Dans hela kvällen lång

Hejsan !
Som jag sa ,väldigt sent vart det ikväll. Har haft öppet hus hela kvällen,dansat och sprungit runt som en idiot, men det har varit riktigt roligt,nu är jag dö trött,ska straxt gå och lägga mig. Just nu sitter jag och pluggar svenska om selma lagerlöf, prov imorgon,mindre kul. Hoppas det går bra !
Imorgon får jag hämta ut min nya mobil ! yeeeeah !
Happy face!
Oj fin bild :D
Imorgon ska jag faktiskt vara med Julia också, vi ska in till stan under kvällen , kolla på Jackass och gå runt lite.
Sover hos mig efter det! Kommer bli jätte kul! :)
Längesen vi träffades så sjukt kul!
Jaja, skol dag först och främst. Bloggar mer när jag kan,bloggningen blir inte sådär jätte bra imorgon,hoppas ni förstår,har massor inplanerat imorgon !
Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0