Bla bla bla

Gud vad mycket det är i skolan, ni anar inte, men jag antar att det är samma sak för er.
Jaja,mycket snö har det kommit och det är sjuukt kallt ute,vill flytta till något varmt land just nu. Har varit en helt vanlig skoldag idag med lektion och underbara vänner. Mindre kul var att jag fick stå och vänta på bussen hur länge som hellst i 354564 minusgrader. Hemma nu iallfall och resten av kvällen nu ska jag plugga kemi, har nämligen kemi förhör imorgon. Har inte så mycket mer intressant att skriva om just nu,har inte hänt något intressant, imorgon kommer jag hem sent,har rep inför konsert till halv 5, ha det bäst puss !

Kommentarer
Postat av: sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

fin blogg, allt bra med dig?kram :)

2010-12-14 @ 14:57:36
URL: http://sloarez.blogg.se/
Postat av: louisebiszczak

fin blogg :D

hur är det med dig ? :)

2010-12-16 @ 19:16:57
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0