SKA SKRIVA AV MIG NU,INGET NÖDVÄNDIGT ATT LÄSA.

Fyfan fyfan fyfan.......
ahhhhhhhhhh. Hur kan sånt här göra så jävla ont? hmm jaaa ont som faan gör det iallfall. Och det kommer aldrig få ett slut på helvetet heller för den delen. Ingen fattar. Jag mår så jävla dåligt. Och inget händer?
Yepp ska få må såhär i några år till yippieee......(host)
Jag vill bara skriva fuck uuuuuuuuuuuuuuuu, faan jag är så jävla  arg och ledsen att jag inte vet vart jag ska tavägen, man vill ju bara dööö?
Vet inte vad jag ska göra nu :'(
Tänker sova eller något,komma ifrån verkligheten i några timmar iallfall, sen börjar väll allt om imorgon bitti när jag vaknar igen. ALlt är fucked up. ÖNSKA NI INTE FANNS ERA JÄVLA KUKHUVUDEN
HATAR ER MEST I HELA VÄRLDEN.
Var bara det jag behövde skriva.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0