MY DAY

Nu är jag hemma igen ! Slutade klockan 1 idag. Och gick runt på stan, jag åt glass på bosses med familia med! Riktigt gott var det. NU gäller det att gå igenom repetions pappret i matten och plugga in i hjärnan hur man räknar ut saker rätt. Har prov imorgon,inte kul. Men hoppas på bra resultat denna gång!
Skönt att det är fredag imorgon, FREDAG, det betyder att jag och älsklingen , julia bby och elina bby ska partaja loss på THIS IS IT! kommer bli kul!
mindre kul är att dagen därefter ska jag upp för att åka till kålmorden med mammas jobb. Åhhh. Men ska bli roligt, och kameran hänger förstås med :)
Okej ni tänker säkert, wtf är det här för bild ? och jag håller med haha. Men när vi hälsade på min mosters man i srilanka. Så hittade jag dom här enorma och hungriga grisarna. Dom har som en gård på baksidan. Det är jätte stort och hur fint som hellst!
Man kunde i stort sätt mata dom med allt. Vi tog ner blad från träd. Och dom ställde sig upp och gluffsa i sig det direkt ^^
/S

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Re : Haahh jaa verkligen :D , älskar dig med gumman :)<3333

2010-05-20 @ 18:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0