Kvällens måsten

Jonatan har åkt hem,mamma och jag har tagit promenad och vi har ätit super god mat som bestod av kyckling i sås med soltorkade tomater och feta ost, och pasta. MUMS.
Imorgon är det som sagt friluftsdag (BAJJS) hatar det,måste nog hoppas höjdhopp,men vadå jag har aldrig gjort det ?!
Så ni förstår ju hur det kommer gå.
Så nu ikväll måste jag packa min väska,packa ner lite kläder och mellanmål och skor. Och lägga fram kläder osv.
Men morgon dagens höjd punkt är fotokursen med min älskade JULIA PETTERSSON, som jag har saknat grymt mycket, saknar också elina och jonatan :( bajskorv.
Jag måste sluta säga bajs
Skriver sen
CIAO
/S

Kommentarer
Postat av: malin

Sötnows!! Ny header = snygg!! :P<3

2010-05-18 @ 17:51:21
URL: http://malinfashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0