Idag gäller det !

IDAG GÄLLER DET ! ÄVEN OM JAG ÄR SJUK SKA JAG KLARA DET HÄR !
Japp, idag är alltså för sommar sång. Jag tycker det ska bli otroligt roligt,jag älskar att stå på scenen !
Nu är klockan 10.24 och jag sov till halv tio ungefär, kändes skönt att vila ut.
Vid 12 åker jag till skolan ungefär,och då är det rep som gäller, sedan en matte lektion,sen ska jag hem och fixa,äta och sånt. Och sen gäller det !
Samma gäller imorgon och då kommer familia och älskling och kollar på mig. WIIEE.
Har aldrig andvänt tightsen än, vet inte varför ? får ta och göra det nu.
btw. Det värkar inte vara någon som undrar något för i kommentarsfältet av frågestunden är det tomt :(
Ni får verkligen fråga vad ni vill. Som sagt har ni någon fråga av nått slag så är det bara att fråga :)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0