Hur går det egentligen med mitt pluggande?

haha man vill ju bara skratta åt det. Jag har tittat igenom mitt repetions papper, och jag kan allt på det, men har inte gjort ett piss mer, jag har ingen aning om hur man pluggar inför ett matte prov, ja jag vet , jag är fail.
Men vi får se hur det går imorgon. En annan grej är att det inte blir något party party imorgon kväll, festen är fram flyttad igen och jag är skit sur på det gahhh. Dom har ju hållt på såhär i några veckor nu.
Men istället blir det nog en mysig hemmakväll/filmkväll med älsklingen. Det låter också bra tycker jag!
Men nu tänkte jag dra mig bort till sängen, så jag uppdaterar igen någon gång efter 4 då jag kommer hem efter min långa skoldag, bläääh. Men framför allt MATTE PROVET. wish me luck !
Godnatt babies !
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0