Försommar sång

SHIIT vad kul det var !
Att stå på scenen och bara dansa loss,va sprallig som våran dans är, och bara få stå där inför 1200 personer, det är underbart. Jag tänkte på att få stå där och va solist, underbart ,
Jag var tyvär sjuk idag med,det passar inte in. Men när man dansar på scen eller över huvud taget står på scen så får man inte visat,så jag försökte va possitivt och ha kul. Och det hade jag!
Imorgon kommer ju familjen och pojkvännen och då ska jag svänga loss rikitgt ordentligt,
Nu tänkte jag iallfall gå och lägga mig,mår inte så bra så behöver sova. Om jag går till skolan imorgon vet jag inte än. Det beror på. Men har iallfall sovmorgon till 10 !
Hoppas ni har haft en super bra dag. Puss på er alla !
förlåt har inga nya bilder just nu, men det kommer.
Puss !
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0