FINALLY HOME

Vet ni ? jag GICK hem från skolan idag!
jag har ingen aning om varför, det är ca 2.8 km. Det tog ungefär en halvtimme men det var faktiskt riktigt skönt att bara ta en promenad.
Nu har jag just kommit hem från sista gången på kören för terminen, och ikväll ska jag bara ta det lugnt, vila mig.
Imorgon bär det av med klassen till omberg. Helt klart bättre än en skoldag.
Där ska vi visas runt och dom ska bäretta om berggrunder osv.
Idag har vi dansat för fullt på danslektionen. Försommarsång närmar sig, det är om ynka en vecka, och på söndag är ett stort rep för oss dansklasser. Och på måndag och tisdag blir konserten!
FEJK LEÉNDET, OCH VAFAN ÄR DET BAKOM MIG ? ;)
ÄLSKLINGEN (L)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0