Världens TRÅKIGASTE fredag någonsin :(

Heej sötnoosar!
Känns konstigt att inte uppdaterar så mycket,jag är hemskt ledsen för det,vart för lite tid imorse och igår kväll bara,men ikväll blir det att skriva massa.
Skoldagen har vart jätte bra,och nu har jag just kommit hem så jag sitter och äter lite mellan mål.
Kvällen: INGET planerat. Vilket är såå tråkigt att jag tror jag dör. Jag hoppas verkligen att någon kommer på något och vill göra något med mig,för seriöst ikväll kommer jag vara ledsen och allmänt tråkig annars, och sånt gillar vi inte!
Ja det var väll ett litet vardags inlägg för tillfället men jag skriver snart igen,något kul ska jag väll kunna hitta på läsare :)
Har ni något förslag?
En suddig webcam bild på mig och Julia.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0