Super vårkänsla

Åhh äntligen! Första gången idag jag verkligen känt att solen värmt på en,har inte känt någon värme alls innan. Men idag! kände jag , jag kunde gå med jackan uppknäppt utan att frysa och allt kändes så himla bra! man blir så himla glad för sånt här efter en lång tråkig vinter.
Förutom detta så har min dag vart jätte bra! Skoldagen kanske har vart lite tråkig och seg men ändå helt okej,efter skolan var det kör,och nu är jag helt proppmätt ! för jag har trygt i mig god pizza,MUMS ! :)
Imorgon efter skolan ska jag träffa älskling och sen ska jag till pappsen :)
Nu ska jag plugga engelska glosor. Mindre kul,men men .
Det är helt tjockt med snö ute hos min pappa på landet! Ibland känns det bra att bo i stan för att slippa det.
Skönt med vår nu  så allt detta försvinner! gahh.
/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaaa det har du :D<333, jaa bäst!:)<33

2010-03-08 @ 19:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0