Snöö

Jag gillar verkligen inte snö!
Kanske på Julafton men jag tycker snön och vintern över huvudtaget håller i sig för länge. Nu vill vi ha VÅÅR och sommar!
Igår kom jag knappt hem. Jag stod vid bussen från fyra till sju. Kom inte en ända buss. Alla bussar va inställda. Men nu har dom just skrivit på ostgotatrafiken att det som tur är återställt. Vilket jag tycker är tur,för annars skulle inte Jonatan kunna komma till mig. Usch. HATAR SNÖ.
Men iallfall så ska jag straxt kila iväg till skolan. Tisdagar är jobbiga och sega men jag överlever.
Hoppas ni får en bra dag underbara läsare. Och glöm som sagt inte att delta i "veckans blogg" blir det inte fler blir det inte av :(


Snygga babu!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0