SABINA HISSAR OCH DISSAR

Jag kom just på att vi inte har kört med hissa och dissa,vilket väldigt många bloggare gör på sina bloggar,så jag tänkte att jag skulle göra det en gång , sen får jag se i fortsättningen :)
- Det är helg,och man får ta det lugnt och sova!
- Tiden går fort så det är påsklov jätte snart.
- Jag får träffa jonatan på söndag
-jag hissar också alla snygga skor,kläder,smycken och allt som kommit nu till våren!
- Våren är påväg!




- Det är slask ute så det läcker in i mina skor
- jag fick köpa en mascara på hm som jag inte ville (kärring)
-jag vill till baka i gamla tiden
- långa skoldagar,prov!
- dålig musik så man får ont i huvudet!
- fjortisar

jag kom tyvär inte på bättre grejer nu,första gången youknow blir bättre next time :) <3
Puss på alla söta stee läsare <3 :)
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0