ojoj

Ingen vidare uppdatering va ? usch usch lovar att skärpa mig,men har inte haft så mycket tid för min dator idag,men jag mötte som sagt älsklingen på ikano idag,hans hår vart jätte fint! Sen skulle vi köpa jeans till honom tyvär hittade han inga,men jag lovade honom att han och jag skulle ta ett till varv nästa gång vi sågs ^^
Vet ni? Jag känner mig sjuk. Jag är nog sjuk,jag har huvudverk,mår illa ont över allt. Stannar nog hemma imorgon,har ju dans imorgon och det är inget alternativ när jag känner mig såhär. Bättre att sitta hemma, ta det lugnt och försöka plugga inför dessa 2 prov denna vecka. Hatar prov.
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv. Och sen sova hoppas ni förstår varför jag inte uppdaterade så mycket idag,Detta inlägg får bli utan bilder,tråkigt värre men imorgon lovar jag att det kommer massa bilder. :)
Sov gott mina sötnosar! :*
Mycket kärlek.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0